duminică, 28 septembrie 2014

Cerul



Când eram copil, chiar dacă am iubit marea mai mult decât orice altceva,
preferam să  merg  la munte,  gândeam  că urcând   acele  piscuri înalte, as putea fi mai aproape de cer.

Mă așezam [culcată] pe iarbă umedă pentru a viziona bolta azurie si asteptam. . 
de multe ori am întins mâna în sus ca să ating  cerul,iar cerul cu  aerul proaspăt și rarefiat imi mîngaia degetele mele.
 Am continuat de-a lungul anilor  a merge la munte, pentru a urca pe culmile stâncoase.. 
azi   - e o parte din mine. 
Am continuat sa privesc  la imensa bolta azurie, am continuat sa ating cerul cu mana  ..
dar abia acum ,îmi dau de seama că nu poți fi  aproape de cer, nu-l poti atinge ,daca nu ai radacini adanci in pamant.
Abia acum am inteles, ca se poae ajunge la cer ,doar numai daca ai radacini adanci in pamant.
Daca vrei sa joci cu vantul si sa comunici cu stelele - este nevoie  sa patrunda  radacinile tale in pamant, in solul fertil.
pentru bunicul meu Bartolomeu
Scris de  Corina Abdulahm-Negura
*Multumesc Trocin Vitali  http://trocin.wix.com/vitali-trocin  pentru  work art