duminică, 5 octombrie 2014

Am constatat . .




Este dificil si oarecum utopic sa  vorbim despre lucrurile invatate ,
constate si  descoperite de-a lungul vietii unui om, intr-o societate  mereu in schimbare.
Totusi am sa incerc!
Am sa o fac, deoarece ,am constatat ca :
Universul  ne sprijina total, in fiecare gand pe care alegem sa-l gandim si sa-l credem.El nu ne judeca si nu ne critica niciodata . El ne accepta la propria noastra valoare si reflecta crezurile noastre de viata. .(unul dintre cele mai adanci crezuri  in fiecare persoana fiind : nu sunt destul de bun; la care se mai adauga : nu fac destul sau nu merit).

Am constatat ca:
punctul de putere este momentul prezent, el formeaza experientele tale de maine, iar toate evenimentele  pe care le traiesti de-a lungul vietii tale , pana in acest moment  au fost create de gandurile si  credintele tale din trecut.

Am constatat ca:
eliberandu-ti inima de ura  si mintea de griji ..
poti trai  simplu si frumos.

Am constata ca : 
daruind . . primesti mult mai mult  si nu mai ai nevoie sa ceri !

Am constatat ca: 
provocarea cea mai mare  din viata  ta  raman a fi Oamenii.
Ei sunt cei care-ti incurca itele (asa crezi tu), ei sunt cei ce te fac  sa crezi  ca ai  limite  si ca viata ta  se concreste  pe afirmatiile lor.
Ei sunt cei care te fac sa ei  campii uneori  de prea multa  fericire  transpusa in "laudele" lor  la adresa ta.
Ei sunt cei care analizeaza  cu ochii  ce este "izbitor" ,privesc in partea  grotescului  , a mediocrului  si uita ca valorile adevarate sufera. . raman nedescoperite.
Am  constatat ca :
unii oameni sunt neintelegatori ,fara logica, 
egoisti si apeleaza la prostie. .
Am  constatat  ca:
cand prostia isi stabileste resedinta  
intr-un creier,
evacueaza toate celelalte calitati!
Am descoperit ca :
atunci cand  nu exista  nici o 
sinapsa intre creier si gura, conexiunea este intrerupta,
pana de curent este totala  - Omul devine Fiara !

Scris de Corina  Abdulahm-Negura