vineri, 26 septembrie 2014

Cred..


Eu cred că nu este nimic mai frumos în lume, decât zâmbetul unui copil. 
Eu cred că în viața, nimeni, nu ne dă nimic, și că, dacă vrem ceva pentru noi și pentru oamenii pe care îi iubim, trebuie să ne suflecăm mânecile
și sa începem  să lucram  din  greu.
Eu cred în respect reciproc, sinceritate, și în valoarea cuvântului "dat".
Eu cred că lacrimile sunt perle ale sufletului, și că strigătul  este util atunci când vrei  să-ti  curati  interiorul.
Eu cred că  viața noastra este  compusa de aproximativ  99% alegerile  facute  și 1%  cele dictate  .
Cred că puterea de imaginație  ne salveaza  de la realitatea de zi cu zi ... 
Eu cred că oamenii foarte speciali sunt cei care reușesc să împace ideea de fi  adult  cu inima  de copil.
Eu cred în faptul că suntem ființe umane, și de aceea putem face greșeli (și, din păcate, le facem  mult mai des decat ne-am dori).
Cred că fiecare dintre noi ar trebui să aibă posibilitatea de a-si  demonstra adevărata sa valoare.
Cred că visele pot deveni realitate ... dacă într-adevăr crezi și ai suficient curaj.
Eu cred că, dacă nu începi cu stima și respectul pentru ceilalti,nu poti  fi în măsură să aștepti  ca ceilalți să te  prețuiască și să te respecte .
Eu cred că nu este nimic mai greu decât a ierta pe cei care ne-au rănit, și uita rănile, mai ales în cazul în care  au fost provocate de o mână prietenoasă.
Cred că nu trebuie să judeci oamenii pentru alegerile lor ... pentru că nu știm ce are viața pentru noi, și nu știm cum ne vom comporta în viitor.
Cred că trebuie să ne înarmăm cu umilință si să credem  că în fiecare zi avem un miliard de lucruri de învățat ... și sa ne  resemnăm cu ideea că va exista mereu un alt miliard  ce nu-l  vom afla niciodată.
Cred că nimic nu poate înlocui căldura unei îmbrățișari , sau o mână strânsă în a ta, atunci când totul pare să meargă greșit.
Eu cred în puterea cuvântului, care poate aprinde sau arde-o viață.
Eu cred că totul are un sens, Universul ..., de asemenea, ceea ce aparent pare  dictat  doar de haos.
Cred că totul are propriul poem special ... 
Cred că există o justiție mult mai mare decât cea a oamenilor [deși  de cele mai multe ori
noi nu prea credem] ... si ca viata iti intoarce totul  mâine.
Cred  in Legea atractiei ,pentru ca ceea  ce emit    in Univers  voi atrage.
Cred in dragostea adevărată, pură, absolută, necondiționată..cred într-o stare de totală dăruire.
Cred in puterea iubirii, pentru ca  ne uneste  si ne vindeca, ne inalta  si ne  ocroteste.
Cred in bucurie , pentru ca este insasi manifestarea   iubirii..
Eu cred in recunostinta , pentru ca este  modul de a ne exprima  multumirea si onoarea..cred ca limita de varsta este mentala si ca cel mai  mare neajuns al fiintei umane  este  incapacitatea  de a iubi pe altii ca pe el insusi.
Eu cred in nemurire, pentru  ca altfel nimic nu ar mai avea sens.
Eu cred in tine!

Scris de Corina Abdulahm-Negura